دسته‌بندی نشده

عطرهای مردانه مناسب برای هدیه دادن

آیا تا به حال شده که بخواهید برای پدرتان ادکلن یا عطر مردانه بخرید و نتوانید انتخاب درستی بر اساس سلیقه او داشته باشید؟

آدمها دوست دارند برای عزیزان‌شان بدون مناسبت یا با مناسبت هدیه بخرند و خوشحال‌شان کنند. در این میان انتخاب هدیه مناسب برای مردها از اون کار سخت‌تری است. اکثر خانم‌ها به عنوان اولین گزینه، فکر میکنند که بهتر است برای آقایان پیراهن یا کروات بخرند.

در صورتیکه خرید یک عطرمردانه فوق العاده می تواند گزینه‌ی بسیار جذاب تری باشد. ممکن است بگویید ادکلنی که میخرید ممکن است باب میل و مطابق سلیقه یک مرد نباشد، ولی نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم که انتخاب ویژه‌ای داشته باشید که به سلیقه پدر،همسر،برادر،و یا نامزدتان بسیار نزدیک باشد و او از داشتن این رایحه خوشحال شود.

Tom ford oud wood

اگر پدر شما علاقه مند به جمع آوری کلکسیون گرامافون، رادیو و یا تمبر است،  ادکلن oud wood رو به شما پیشنهاد می کنیم.. این عطر مردانه با حس نوستالژی که ایجاد می کند می تواند به راحتی ادکلن محبوب پدر شما شود!

رایحه ی کهربای سیاه، چوب سرو و صنوبر با ترکیب عصاره ی هل، به همان اندازه که می تواند خاطرات قدیمی را زنده کند، شیرینی یک حس مدرن را هم به همراه دارد و در یک کلمه، برای این افراد هدیه‌ی بی نظیری است.

 

 Aventus by creed

برای مردهایی که همیشه خوش لباس و شیک پوش هستند گزینه‌ی بسیار خوبی است و بدون شک آن‌ها را تحت تاثیر قرار میدهد.

یک پایه‌ی لطیف از بوی چرم با ترکیبی از بوی مرکبات و گل یاسمن که با عطر وانیل تقویت شده، این عطر مردانه را به ادکلن بی نظیری برای مردهای جنتلمن و شیک پوش تبدیل می کند.

Terre de Hermes

اگر پدر،همسر،نامزد و یا برادر شما آدم جسور، نترس و با شهامتی است این عطر مردانه جادویی می تواند این حس‌ها را در او تقویت کند و بدون شک از رایحه این ادکلن لذت خواهند برد.

یک  ترکیب جسورانه از نتهای گیاه خس خس که بوی هندوستان دارد  و ریشه روغنی بسیار خوشبویی به همراه آن است که در کنار بوی مرکبات و فلفل سیچوان، رایحه‌ای تند و تیز و تازه ایجاد می‌کند. این عطر با شخصیت بی پروا و با شهامت مردی که می خواهید این ادکلن را به او هدیه بدهید کاملا همخوانی دارد.

Gentleman by Givenchy

آیا مرد زندگی شما شخصیت حمایتگری دارد؟ آیا او همیشه مراقب خانواده و عزیزانش هست؟

بدون شک ادکلن gentleman از کمپانی ژیوانژی برای او بهترین هدیه است.

این عطر مردانه مدرن، ادکلن کلاسیک ژیوانژیه است و دارای نتهایی از مشک و گیاه نعناع هندی با نت پایانی وانیل هست. وقتی مردی از آن استفاده می کند در حقیقت حس قدرت خاص مردانه را در او بیشتر به تصویر می‌کشد.

Bois du Portugal by creed

اگر پدر، همسر، نامزد و یا برادر شما عاشق طبیعت و فضاهای طبیعی است، اما گرفتاری‌ها و مشغله های کاری فرصت گشت و گذار در طبیعت را از او می گیرد، بهتر است که طبیعت را با یک شیشه ادکلن به خانه او هدیه ببرید!

این عطر مردانه با الهام از مناظر جنگلی و برگهای سبز درخت‌ها و شبنم‌های روی آن‌ها، نت‌های چوب صندل و کهربا و گیاه خس خس رت ترکیب کرده و همان منظره را با بویی بی نظیر برای آن‌ها تداعی می کند.

 

Jo Malone wood sage & sea salt

بوی نسیم دریا و ساحل….

شما با هدیه دادن این ادکلن یک تعطیلات ایده آل را در شیشه‌ای زیبا محصور کرده  و هدیه می‌دهید.

ترکیب بوی گریپ فروت و مریم گلی یک حس مطبوع ساحلی را ایجاد می کند و با هر بار اسپری کردن این ادکلن می‌توان حس کرد که در سواحل زیبا در حال قدم زدن هستید.

Encre noire by Lalique

این عطر مردانه، به عنوان یک ادکلن محبوب برای پا گذاشتن به دنیای آدمهای حرفه ای به شما معرفی میشود!

دنیایی که با یک رایحه‌ ی تمیز به آدم‌ها کمک می کند که حس آرامش و اطمینان کنند. نت‌های تازه و بوی چوب و نت‌های سبز encre noir از این ادکلن یک انتخاب عالی برای هدیه دادن می سازد.

Paco rabanne 1 million

این عطر مردانه را به مردهای جوانی هدیه بدهید که عاشق زندگی شبانه هستند و تفریحات شبانه آن‌ها را هیجان زده می‌کند، ترکیب بی نظیر گریپ فروت و ادویه با جادوی رایحه چرم،نعناع هندی و گل سرخ همه آن چیزی است که بههیجانات روحی مردان جوان را جواب می‌دهد.  این ترکیبات عطر وان میلیون را به یک ادکلن فراموش نشدنی تبدیل می کند.

Cool water by Davidoff

بی دلیل نیست که به یک ادکلن پرفروش تبدیل شده است!

بوی خنکی آب و حس قوی مردانه ای که با این عطر مردانه در فضا پر می‌شود هر مرد مشکل پسندی را راضی می‌کند. نتهای میانی چوب صندل و گل یاس و در نتهای پایه مشک و کهربا وجود دارد.  باور کنید سخت ترین سلیقه ها هم این ادکلن را می‌پسندند.

Jean paul Gaultier

یک ادکلن کلاسیک با رایحه ای تند و شرقی.

این ادکلن را می تونین برای مردهای مهم زندگی‌تان بخرید و با اعتماد به نفس بنشینید و از اینکه از سلیقه‌تان تعریف می‌کنند ،لذت ببرید

حس جذاب بودن و خواستنی بودن از جمله حس هایی هست که مردهایی که این ادکلن را می زنند تجربه می کنند.

 

Versace pour homme Dylan blue

از آن دسته ادکلن‌هایی هست که به مردهای جوان زندگی‌تان باید هدیه بدهید تا وقتی در جمع های کاری و دوستانه و حتی در کلاس‌های دانشگاهی، حس اعتماد به نفس کنند و از این احساس‌شان لذت ببرند.

نتهای تازه ی برگاموت، گریپ فروت و برگ درخت انجیر در ترکیب با زعفران یک اثر بی نظیر و انرژی بخش را ساخته است.

Trussardi Riflesso

آخرین پیشنهاد ما، ادکلنی برای مصرف روزانه و عصرانه است و برای مصرف روزمره می‌توان روی آن حساب ویژه‌ای باز کرد. نتهای خوشبوی مرکبات و چوب یک ادکلن شرقی فوق العاده را پیش روی آقایون گذاشته است.

در نهیات اگر خواستید برای آقایان ادکلنی بخرید با مشاورهای ما در عطرنامه تماس بگیرید و با خیال راحت، انتخابی عالی داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *